Ticker

6/recent/ticker-posts

İbrahim Saraçoğlu topuk dikeni için kür tarifi

İbrahim Saraçoğlu topuk dikeni için kür tarifi

İbrahim Saraçoğlu Kanal D'de yayınlanan Sabahların Sultanı Seda Sayan Programında Topuk dikeni için çekirdekli siyah kuru üzüm-kırmızı pul biber kürü uygulanması tavsiye etti.

Topuk dikeni için kür:

Topuk dikeni için kür her biri üç gün uygulanacak üç aşamadan oluşmakta:

1- Üç gün süre ile; Üç yemek kaşığı Orta acı (çok acı olmayacak) Kırmızı pul biberi havanda ezdikten sonra akşam yatmadan önce bir tülbent veya gazlı bezle topuğunuza sarın. Sabah sökün.

2- Üç gün süre ile; 3 yemek kaşığı çekirdekli siyah kuru üzüm çekirdekleri ile beraber dövdükten sonra akşam yatmadan önce bir tülbent veya gazlı bezle topuğunuza sarın. Sabah sökün.

3- Üç gün süre ile; Orta acı (çok acı olmayacak) Kırmızı pul biber ve çekirdekli siyah kuru üzüm çekirdekleri ile birlikte dövdükten sonra akşam yatmadan önce 3 yemek kaşığı kadarı bir tülbent veya gazlı bezle topuğunuza sarın. Sabah sökün..

Not: Bu kürün yararlı olması için kırmızı pulbiberin ebter (kısır) tohumdan üretilmemiş olması gerekiyor.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu Bu kürün % 60 oranında yarar sağladığını açıkladı.

Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. siteniz mükemmel..daha bu sabah seda sayanin programinda gördüm ..

    bu kürün tarifini aldim ve simdi sizde görüyorum hemde ibrahim saracoglunun anlattigi gibi..

    gercekten hizlisiniz..sagolun..emeginize saglikk

    YanıtlaSil
  2. ebter pulbiber tohumu ile ebter olamayanin arasindaki fark nedir ve ben bunu nereden ve nasil alirim yada alinca nasil anlarim ebter mi degilmi..Yardimci olabilirseniz iyi olur..

    YanıtlaSil
  3. benimde topuk dikeni rahatsızlığım var modern tıpa baş vurdum ve ilaç taavis yapıyorum doktor ban ayaklarınızı sıcak suya koyun dedi sizce bunu faydası ne kadar siyak çekirdekli kuru üzüm bunun kesin bir faydası var mı ebter tohumu nereden bulacağımı bilmiyorum yardm ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  4. ısırgan idarar enfeksiyonuna iyi gelir mi?????nasıl kullanmalıyım?:lütfen cevaabını bilen yazsın

    YanıtlaSil
  5. ısırganın adet düzensizliğine karşı iyi geldiğini biliyorum.ben hergün bir bardak ısırgan çayı içtim, ama adet oldugum dönemde içmeyi bıraktım.

    YanıtlaSil
  6. bendede topuk dikeni var hocanın bu biber ve üzüm kürünü uyguladım hatta ayaklarım çok yandı ama hastalığım geçmedi şimdide topuktan iğne yaptıracağım çeken bilir bu derdi..

    YanıtlaSil
  7. benim annemde bu rahatsızlık var her turlu tedavi denendi ameliyat haric iğne de yapıldı fakat faydası olmadı ibrahim saracoglunun verdiği kürü uyguluyor su anda ilk gunden bile farkını gozlemleyebildik gercektende işe yarıyor herkese tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  8. Topuk dikeni için şok dalga tedavisi kullanılmaya başlanmış

    YanıtlaSil
  9. peki bu topuk dikeni geciyormu kalıcı olabilirmi siz bu kürü kullanınca gectimii cevap yazın ltfen....

    YanıtlaSil
  10. ben 10 yıLdır çekiyorum. şok daLga tedavisini uyduLadım ama geçmedi parama yazık oLdu. her türLü bitkiseL tedaviyi denememe rağmen geçmedi şimdi bu tedaviyi deneyeceğiz inşaLLah geçer hepinize geçmiş oLsun arkadaşLarında dediği gibi çekmeyen biLemez.

    YanıtlaSil
  11. bende 5 sene kadar çektim teyzenin biri yüksek topuklu ayakkabı giy geçer dedi. gerçektende faydası gördüm yanı topuk tarafı yüksek olacak parmak tarafı fazla yüksek olmaycak yani gücümüzü yürürken parmaklarımıza veriyoruz oyüzden topugumuza yüklenmiyoruz bunun çok faydasını gördüm inşalah sizlerde faydasını görürsünüz daha önce ignede vurundum kilo aldırıyor ve faydasını görmedim herşeyi denedim hiç faydasını görmedim yüksek topukta faydasini gördüm.

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.