Ticker

6/recent/ticker-posts

İbrahim Saraçoğlu Sinüzit için papatya kürü

Sinüzit için papatya kürü

Hazırlanışı : Yaklaşık yarım litre suyu bir tencerede kaynatın. 3 çorba kaşığı kurutulmuş kır papatyasını (büyük papatya olmaz) kaynamakta olan suyun içine atın.

Uygulanışı : Başınızı havlu ile örterek, yüzünüzü buharına tutarak burnunuzdan nefes alıp verin.

Bu uygulamayı 5 dakika uygulayın. 5 dakika tamamlandıktan sonra yarım saat ara verip tekrar beş dakika aynı şekilde başınızı havlu ile örterek uygulayın.

Ertesi gün aynı şekilde 5 dakika uygulayıp yarım saat ara verin ve tekrar 5 dakika uygulayın.

Akıntının gelmeye başladığı gün 3 gün ara verin. Papatya kürünü Sinüzit tamamen kuruyana kadar uygulanması gerekir. Papatya kürü uygulamasının yarım bırakılması halinde sinüzit tekrar edebilir.


Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Ben papatya kürünü uyguladım. Çok faydasını gördüm. Sinizüti olanlara kesinlikle tavsiye ederim.

    Nalan

    YanıtlaSil
  2. benımde sınızutum var doktor ilaç verdi ama geçmedi bende denesem acaba geçermı aks46@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok faydali tavsiye ederim iki ay hastaligim gecmedi ilaclarla

      Sil
    2. Deneyin cok faydali benim iki ay ilaclarla gecmedi papatya ve ada cay gargara cok iyi

      Sil
  3. SLM ARKADAŞLAR BENDEDE SİNUZİT VAR DOKTORDA FAZLA İLAÇ VEREMİYOR ÇÜNKÜ HAMİLEYİM ACABA HAMİLELERDE UYGULAYABİLİRMİ?

    YanıtlaSil
  4. ben ameliyat oldun sinüzitten 1 ay önce uygulasam zararı olurmu ki

    YanıtlaSil
  5. hocam ben 14 yaşındayım ama sinüzitim 6 yaşından beri ilerliyor doktora gittim ilaç verdi ama bir işe yaramadı sinüzit tarifini okusum bir şey sorucam papatyalar yaş m kurumu olucak ve bunu yaparsam bana dokunurmu yaş sınırı varmı?

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle muhtesem bi iksir allaha sukurler olsun muthis faydasini gordum

    YanıtlaSil
  7. hocam yaptıgımız papatya suyunu dökecekmiyiz? ertesi gün yeni bir tane mi yapmalıyız? teşekkürler

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.