Ticker

6/recent/ticker-posts

İnce telli ve dökülen saçlar için doğal bakım önerisi

ince telli ve dökülen saçlar için doğal bakım önerisi:
 
Malzemeler:

1 tatlı kaşığı Hint yağı
1 tatlı kaşığı lavanta yağı
1 tatlı kaşığı defne yağı
1 tatlı kaşığı menekşe yağı
1 tatlı kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı kekik yağı
1 tatlı kaşığı susam yağı
1 tatlı kaşığı çörek otu yağı
1 tatlı kaşığı kuru mayayı

Hazırlanışı: Malzemelerin tamamını bir kabın içinde karıştırın.

Saçlarınızın parlak olması için bu karışıma elma sirkesi de ekleyin. 

Saçlarınızı streç filmle sararak 2 saat bekleyin ve saçlarınızı yıkayın. 

Haftada bir kez bu işlemi tekrarlayın.

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. deniyeceğim umarım etkili olur cevabın yazıcam mutlaka

    YanıtlaSil
  2. suna hanım bu lavanta, menekşe diye bahsettiğiniz bitkilerin yağı mı olacak yoksa suyu falan mı var?

    YanıtlaSil
  3. lavanta ve menekşe yağı olacak

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar deneyen varmı bu formülü

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar bn bu formülü uyguladım gerçekten çok güçlü saçlara kavuştum haftada 1 er kez yapıyorum bu işlemi hem saçlarım güçlendi hemde daha parlak

    YanıtlaSil
  6. selam arkadasla bende deneyecegim ama yurt disinda yasadigim icin ben bunlarin almanca isimlerini bilmiyorum bana yardimci olabilecek bi hayirsever varmi ??????????

    YanıtlaSil
  7. Doklmesini engelliyomu

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.